Distintivo di Facebook

Profilo Facebook di Renato Tubere

09 ottobre 2004

LA CANZON DEL LLADRE

Quan jo n'era petitet
Festejava i presumia,
Esperdenya blanca al peu
I mocador a la falsia.
Adéu, clavell moranet!
Adéu estrella del dia!

I ara, que ne són grandet,
M'he posat a mala vida.
Me so posat a robar,
Ofici de cada dia.
Adéu, clavell moranet!
Adéu estrella del dia!

Vaig robar un traginer
Que venia de la fira
Li prengui tots els diners
I la mostra que duía.
Adéu, clavell moranet!
Adéu estrella del dia!

Quan he tingut prou diners
He robat també una nina,
L'he robada amb falsedad,
Dient que m'hi casaria.
Adéu, clavell moranet!
Adéu estrella del dia!

La justicia m'ha pres
I em prsó fosca em duía.
La jisticia m'ha pres
I em farà pagar amb la vida.
Adéu, clavell moranet!
Adéu estrella del dia!*

*Canzone popolare catalana interpretata con encomiabile maestria da GIORGIO CONTE nel CD “ECCOMI QUA”


Nessun commento: